محل تبلیغات شما

مدیریت (اداره کردن) می‌تواند به صورت فرآیند سازمان‌‌دهی مؤثر منابع جهت دستیابی به اهداف تعریف شود. مدیریت کسب و کار، به‌کارگیری این فرآیند در یک سازمان مشخص است. یک مدیر کسب و کار ممکن است دارای سطح وسیعی از مسئولیت باشد که این بستگی به سازمان موردنظر دارد. با این وجود برخی عملکردهای کلی در همه کارهای مدیریتی موجود است که شامل: برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی، تعیین کارکنان، جهت‌دهی امور، کنترل و بودجه‌بندی می‌شوند.

10 بانک بزرگ جهان در سال 2019 اعلام شد

۱۱ توصیه مهم به معامله‌گران بورس

مدیریت کسب و کار چیست؟

مدیریت ,کسب ,سازمان ,یک ,کار ,فرآیند ,کسب و ,و کار ,مدیریت کسب ,برخی عملکردهای ,وجود برخی

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

روانشناسی و مشاوره mahakchair دامغان 1