در عصر دیجیتال، مهارت بازاریابان به چالش کشیده خواهد شد. ظهور فناوریهای نوین و استفاده روزمره از آنها، بازاریابان را در جهت کسب مهارتهای جدید سوق میدهد. صدای مفاهیم نوظهوری مانند نوروساینس، بازاریابی عصبی، گیمیفیکیشن، اقتصاد رفتاری و. بلندتر از همیشه از دنیای بازاریابان به گوش میرسد. دانش آموختگان رشتههای مهندسی به تازگی توانستهاند سلطه بازاریابی را از چنگ طراحان گرافیک و حتی مدیریت درآورند. در این میان، فرصتها و تهدیدها دو روی یک سکه اند؛ سکهای به نام انقلاب صنعتی چهارم!
10 بانک بزرگ جهان در سال 2019 اعلام شد
بازاریابی ,بازاریابان ,عصر ,سلطه ,چنگ ,گرافیک ,در عصر ,بازاریابان به ,چنگ طراحان ,طراحان گرافیک ,از چنگ
درباره این سایت