محل تبلیغات شما

در عصر دیجیتال، مهارت بازاریابان به چالش کشیده خواهد شد. ظهور فناوری‌های نوین و استفاده روزمره از آنها، بازاریابان را در جهت کسب مهارت‌های جدید سوق می‌دهد. صدای مفاهیم نوظهوری مانند نوروساینس، بازاریابی عصبی، گیمیفیکیشن، اقتصاد رفتاری و. بلندتر از همیشه از دنیای بازاریابان به گوش می‌رسد. دانش آموختگان رشته‌های مهندسی به تازگی توانسته‌اند سلطه بازاریابی را از چنگ طراحان گرافیک و حتی مدیریت درآورند. در این میان، فرصت‌ها و تهدیدها دو روی یک سکه اند؛ سکه‌ای به نام انقلاب صنعتی چهارم!

10 بانک بزرگ جهان در سال 2019 اعلام شد

۱۱ توصیه مهم به معامله‌گران بورس

مدیریت کسب و کار چیست؟

بازاریابی ,بازاریابان ,عصر ,سلطه ,چنگ ,گرافیک ,در عصر ,بازاریابان به ,چنگ طراحان ,طراحان گرافیک ,از چنگ

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

انجام کارهای spss -مقاله-پایان نامه